Lupa laulaa! -kuorotapahtuma

Ensi kesänä Iskelmäviikolla soi jälleen kuorolaulu!

Huikean suosion saanut Lupa laulaa! -kuorotapahtuma saa jatkoa! Tervetuloa Kiuruvedelle 13.-16.7.2025!

UUTISIA: Laulun iloa!- ja Caravan -kuoro saavat jatkoa! Jennifer Moir ja Maria Autio jatkavat kuorojen kouluttajina jälleen ensi kesänä! Säveltäjävieraaksi samme ihastuttavan Club for Fivesta ja Lauluyhtye Viidestäkin tutun Saima Haapasen ja kuoroiltamiin viihdyttämään on vahvistunut valovoimainen lauluyhtye Club for Five koko komeudessaan! https://clubforfive.fi/ Onhan päivämäärät nyt varmasti kalenterissa, siis 13.-16.7.2025! Tervetuloa!

Tällaista kuorotapahtumaa ei Suomessa ole ennen koettu! Iskelmäviikko ja Suomen Naiskuoroliitto yhdistävät voimansa tarjotakseen niin kuorokonkareille kuin -noviiseillekin upean kattauksen mahdollisuuksia laulaa yhdessä ja kuunnella laulumusiikkia! Tule yksin, kaverin tai koko kuorosi kanssa. Osallistuminen ei edellytä Naiskuoroliiton jäsenyyttä tai aiempaa kuorokokemusta.

Lupa laulaa! -kuorotapahtuma on kaikille avoin, tulitpa vain kuuntelemaan tai laulamaan.

Päivitämme sivua ja lisäämme infoa syksyn ja talven aikana.

Jennifer Moir ja Maria Autio